Dancing sunday

Amanda ska dansa lite när hon vart på toa säger hon. Så ja, hon kommer seriöst dansa runt i lägenheten till THE VOICE SØNDAG. Idag är det mindre än en vecka kvar tills jag äntligen får sätta foten på svensk mark igen. Det är bra att jag åker hem för jag blir mer och mer irriterad på Oslo. Precis som Oslo vore en människa som bara är så där sjukt irriterande. Ni får njuta av lite bilder från vår tripp. Medans jag får tvingas se på Amandas "nya" steg som hon dansar - "kolla på det här!" " Kolla på den här då..!" "Kolla!"...


Amandas dans, smygfotad

En söt pärlaffär. Men eftersom vi är i Norge har dem inte öppet på söndagar. Blir vi förvånade över deras konstiga beteende? Nej...

Vår lilla björn till husdjur




T-bana i mitt hjärta... eller inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0