Tiden flyger förbi

©Johanna Rydberg

Ojojoj, hej kära bloggen! Det var då inte igår. Senast uppdaterad är min foto/matblogg och det var i somras, den här lilla rackarn har däremot inte blivit uppdaterad sedan 2010, när jag precis flyttat till Norpan.
Fick däremot sån otrolig längtan att skriva lite, sådana där meningslösa saker som ingen annan är jag bryr sig om. Kollade precis igenom bloggen några år tillbaka. I och med att det har hänt en del i mitt liv som jag inte är så stolt över, men också saker som jag är stolt över, är det så underhållande att läsa gamla inlägg. Hur tänkte jag för 3 år sedan? Vad gjorde jag? Jag har svårt att relatera till det som hände då, känns mer som en okänds persons vardag jag tar del av. Läskigt på ett sätt men också skönt att ha gått vidare.
Däremot vill jag kunna läsa om allt som sker i mitt liv nu, om några år. Så då får jag helt enkelt skriva ner några rader då och då. Ja, detta får nog räcka för idag, det finns en hel del roliga saker att ta tag i här hemma så som monografiuppgift, grafiska grejer och en hel del disk. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0